Japonya'da Bahar






Japonya'da en sevdiğim mevsimin bahar olduğundan daha önceki yazıda bahsetmiştim. Mart ayının ikinci haftasından itibaren Japonya'nın simgelerinden olan Sakura ağaçları çiçek açmaya başladı. Ve yaklaşık 3 hafta kadar bu güzelliği görme imkanı bulduk.

  Japonya'da her ne kadar özel Sakura parkları olsa da, bu güzel ağaçlardan her yerde görebiliyorsunuz. Benim evimden 10-15 dakika mesafedeki tren istasyonuna giderken çektiğim sakura fotoğraflarım bu paylaştıklarım. Yürüme yollarım hiç gözümde büyümedi bu mevsimde...







Sakura ağaçları pembe yada beyaz çiçek açıyor.


Aşağıdaki fotoğraf bizim evin otoparkındaki devasa Sakura ağacı..


Bir çocuk parkı..


En sonunda yerlere dökülen yapraklardan yollar beyaza bürünüyor...


Yolumun üzerindeki diğer güzellikler..


Ağacın gövdesinde tek başına bir gül.. 


Baharın her daim müjdecisi papatyalar.. 


Bir kapı önü saksısından.. 


Bembeyaz ve bir gelin gibi narin...


Uzun ince bir yol....


1 yorum:

  1. Çok güzellll bayılıyorum bu ağaca ben. Sırf o ağaç manzarası bile yeterli aslında insanın mutlu olması için. Bende bahçemde ötmeye başlayan kuşların sesi ile mutluyum bu sıralar. Çiçekler müthiş mavi papatyadan benim bahçemde de var :) sevgiler...

    YanıtlaSil

 

Elmalı Turta Template by Ipietoon Cute Blog Design