Çilekli Pudingli Kurabiye


Nihayet geçtiğimiz hafta blogger yasağı kaldırıldı ve bloglarımıza kavuştuk. Yasak kadırılalı bir hafta olmasına rağmen yoğunluktan yeni tarif eklemekte geciktim Bu arada Nilay ablanın bizim için yaptığı çilek kokulu kurabiyeleri denedim. Onun tarifinden farklı olarak ben kabartma tozuda ekledim. Sonuç çok güzeldi. Yiyenlerin hoş bir aroma hissettiği ama içinde ne olduğunu anlamadıkları büsküvi tadında bir kurabiye. Kurabiye yapmak isteyenlere şiddetle tavsiye ediyorum.

Malzemeler:
- 1 paket çilekli puding
- 1 paket margarin veya tereyağı (oda sıcaklığında)
- Yarım paket kabartma tozu
- Aldığı kadar un
- Üzeri için pudra şekeri ve tarçın

Hazırlanışı:
Margarin ve toz haldeki puding yoğurma kabına alınır ve birbirine yedirilerek yoğurulur. Azar azar elenmiş un ve kabartma tozu eklenerek ele yapışmayacak kıvamda bir hamur elde edilir. İstenilen şekil verilerek yağlanmış tepsiye dizilir. 180 derecelik fırında pişirilir. Fırından çıkartılıp biraz soğuduktan sonra kurabiyelerin üzerine tarçın ve pudra şekeri karışımı bir çay süzgeci yardımıyla elenir.

3 yorum:

  1. Ellerine sağlık.Acaba cem ole ile de aynı lezzet olur mu?

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Tuğba
    Cremole ile denemedim ama aynı olabileceğini düşünüyorum.Deneme imkanım olursa yazarım, siz benden önce denerseniz sonucu yazarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  3. çilekli kurabiye superrr yaa vanilyalı,muzlu ,kokaolu pudinglede yapılabilir bence:)çilekliyle denedim superr oldu çileki puding bıraktımı hiç kimse anlamadı :) denemeyenler bence mutlaka denemeli:)

    YanıtlaSil

 

Elmalı Turta Template by Ipietoon Cute Blog Design