Cremole'li Çabuk Pasta

Bu pastayı geçen haftasonu eşim ben evde yokken yapmış. Tarifi herhangi bir yere bakmadan, evdeki malzemelerden kendisi üretmiş. Beni biraz şaşırttı doğrusu. Tabi bunu bir bayan rahatlıkla yapabilir, bir erkeğin yapması şaşırttı... Birçok erkek evdeki hazır yemekleri bile sofraya koyup yiyemezken, eşimin ben yokken pasta süpriziyle beni karşılaması kendimi şanslı hissetmemi sağladı. Pastayı yapmak yaklaşık 10 dakika sürüyormuş. Pastanın fotoğrafı da eşime ait...

Malzemeler:
- 1 adet ortadan ikiye kesilmiş kakaolu pandispanya
- 3 adet kakaolu cremole
- 6 bardak süt
- 2 adet muz
- 1 kupa içime hazır sütlü nescafe

Hazırlanışı:
Pandispanyanın her iki katıda sütlü nescafe ile ıslatılır. 3 adet cremole 6 bardak süt ile çırpılır. Pandispanyanın alt katı servis tabağına alınır. Üzerine cremolenin yarısına yakın kısmı sürülür, 2 adet muz ince doğranıp döşenir. İkinci kat kapanır. Cremole ile pastanın etrafı ve üzeri tamamen kapatılır. Hindistan cevizi, muz veya istenilen meyveler, çikolata parçacıkları ile süslenebilir. Buzdolabında bir süre bekletildikden sonra servis yapılabilir.

8 yorum:

  1. YESIMLI TARIFLER19 Kasım 2007 19:43

    her eve lazım bir eş bu ellerine sağlık beyefendiinin çok güzel olmuşş

    YanıtlaSil
  2. Cok sanslisiniz,benim esim hazir corba bile yapamazken esiniz pasta yapmis,eline saglik esinizin.

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar şanslısınız. Pasta çok güzel görünüyor. Eşiniz hem yapıp, hemde böyle güzel fotoğrafını çekmiş. Her eve lazım diyorum. Eşinizin ellerine sağlık. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Pembeli'nin Mutfağı20 Kasım 2007 10:40

    Merhaba, eşinin ellerine sağlık. Üstelik çokta güzel fotoğraflamış!

    YanıtlaSil
  5. Pembeli'nin Mutfağı20 Kasım 2007 10:40

    Merhaba, eşinin ellerine sağlık. Üstelik çokta güzel fotoğraflamış!

    YanıtlaSil
  6. Pembeli'nin Mutfağı20 Kasım 2007 10:40

    Merhaba, eşinin ellerine sağlık. Üstelik çokta güzel fotoğraflamış!

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlar Merhaba,
    Gerçekten pasta nefis görünüyor.
    Ben sizlere bir konuda haber vermek istedim.
    Belki bir ihtiyaç sahibine, bu şekilde ulaşabilirim.
    Arkadaşımız ÇİDER'in kurucusu Sibel Hanım,Tüp Bebek Tedavilerini anlatan bir toplatı düzenliyor.
    Konuşmacı Dr.Aytuğ Kolankaya ve konusunda Anadolu yakasında tanınan bir hekimdir.

    Çider bir ücretsiz tüp bebek tedavisi verecek.

    Yer: Kadıköy Halk Eğitim Merkezi
    Saat: 15.00/17.00 arası
    Tarih: 01 Aralık 2007 Cumartesi

    Şükrancığım bana bu fırsatı tanıdığın için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Yeşimli tarifler, baharçiçeği, ebrulitatlar, pembelinin mutfağı ziyaretiniz ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Bu şekilde bende sizleri tanımış ve bloglarınızı ziyaret etmiş oldum..

    YanıtlaSil

 

Elmalı Turta Template by Ipietoon Cute Blog Design