Kızım 2 Yaşında!

Biricik kızım, tontişim, prensesim 2 yaşında artık. Pıtırcığım konuşuyor, bana sorular soruyor. Annem - kudum (kuzum) deyip bana sarılıp, anneciğini öpüyor defalarca...
Suyla oynamak, dışarıya çıkmak, parkta oynamak en büyük zevkleri arasında... Tam bir Caillou hayranı.. Çocukları olan anneler Caillou yu benim gibi yakından tanıyacaktır :)

Çocuklarla hayat ne kadar zorlaşsa da, onlarsız hayat da o kadar eksik. Rabbim kimseye yokluğunu göstermesin.
Allah ve Resulü'nü memnun edecek evlatlar yetiştiririz inş...

6 yorum:

  1. Rabbim hayırlı evlat etsin inşallah. Sağlıklı,sıhhatli Allah yolunda uzun ömür dilerim..

    YanıtlaSil
  2. Aminn canım.Prensese sağlıklı,güzel bir ömür dilerim tabii seninle beraber sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Nice yillara minik prenses. Benim bal oglumda persembe 2 yasina girecek ins.

    YanıtlaSil
  4. Allah bagislasin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. mrb ben busraalalh bağışlasın şimdiki çocukların hepsi calliou hayranıyeğenlerim hiç kaçırmaz defalarca aynı bölümlerini izlemerine rağmen izlerler:)canlarım benim çok özledim onları:)hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  6. Maşallah.Nice sağlıklı yaşlar dilerim........

    YanıtlaSil

 

Elmalı Turta Template by Ipietoon Cute Blog Design