Teyzemlerle Çay Sofrası

Teyzelerimle hepimiz aynı şehirde olmamıza rağmen günlük hayatın yoğunluğundan bir türlü biraraya gelememekten yakınıyorduk. Geçtiğimiz hafta çarşamba 3 teyzem, annem ve kızkardeşim bende öğleden sonra çayında toplandık. Bundan böyle her ayın ilk çarşambası birimizde toplanmaya karar verdik. Aralık ayındaki bir sonraki toplantımız annemde olacak. Herbiri lezzet ustası olan bu hanımların tariflerinide sitemde yayınlayacağım. Yemekler bahane en nihayetinde ancak benim için ve bütün bayanlar için de öyle olacağını tahmin ediyorum teyzeler bir farklı seviliyor. Annenin yerini tabi kimse tutamaz ama anneye en yakın isim kim diye sorulursa bu kişiler şüphesiz teyzelerdir.

Geçtiğimiz hafta ağır bir grip geçirdiğim için onlara istediğim gibi hazırlık yapamadım.
Onlar için hazırladıklarım;












Cevizli kereviz salatası (havuç eklemedim)










Baklava yufkasından pırasalı börek













Tepside kumpir










Muzlu ve hindistan cevizli pasta

9 yorum:

  1. Canım harika bir menü ve masa ellerine sağlık öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık hepsi birbirinden güzel olmuş.benim teyzem yok ama 6 tane yeğenim var teyze olmak bambaşka bir duygu sanki hepsi benim evladım.allah mutluluğunuzu bozmasın.

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık canım,sanırım dünya telaşı hepimizin ortak sorunu..Hep aynı şeyden şikayetci insanlar görüyorum etrafımda..Ve ben de yakınlarımla görüşememekten şikayetciyim çoğu zaman..Allah dünyadan eksik etmesin deyip duruyoruz napalım...Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.Hepsi birbirinden güzel ellerinize sağlık.Tepside kumpir tarifinizi bekliyoruzHayırlı günler

    YanıtlaSil
  5. güzel bir menü olmuş arada görüşmek lazım rutine bağlamanız iyi olmuşellerine sağlık allah ağız tadınızı bozmasın canm

    YanıtlaSil
  6. benim 4 dayim var birisi olsun kiz doguverseymis derim hep:) ellerine saglik ,sofran cok güzel

    YanıtlaSil
  7. Bu cay sofralarini cok seviyorum. Ah biri de beni davet etse.

    YanıtlaSil
  8. Bizzat o sofraya şahid olmuş biri olarak herşeyin çok lezzetli olduğunu söyleyebilirim...Ufak tefek yardımlarım olsa da bana genelde afiyetle yemek düşüyor. :) Hadi bakalım abla sıra annemde...

    YanıtlaSil

 

Elmalı Turta Template by Ipietoon Cute Blog Design