Metabolizma Hızlandırıcı Çay

Son günlerde Dr. Mehtap'ın ( mevsimlerden roma) bloğunu herkes gibi bende takip eder oldum. Sağlığa dair yazılarının tamamını okudum. Uygulamakta oldukları diyet programının 7. haftasına girdiler. Ben programı uygulamaya geçen hafta başladım onları geriden takip ediyorum. Gerçeken program çok işe yarıyor, kendi uyguladığım diyette son 3 haftadır neredeyse hiç kilo verememiştim metobolizmam durmuştu ve ben motivasyonumu da kaybetmiştim zaten. Şimdi tekrar başladım ilk hafta 1 kilo vermişim bile. Dr. Mehtap tartılmayı ilk 3 hafta yasaklamış gerçi ama ben dayanamadım. Vermek istediğim sadece 3 kilom kaldı , eski kıyafetlerimin bir çoğunu kullanabiliyorum artık. Kendimi çok hafif hissediyorum. Bu çok güzel bir duygu.
Sağlıklı beslenmek isteyenler ve kilo problemi olanlar Mevsimlerden Roma bloğunu takip edebilirler.
Ben metobolizma hizlandırıcı çayı denedim içilebilir güzel bir çay oldu. Önümüzdeki hafta da tavsiye ettiği yeşil çorbayı deneyeceğim inş.

Malzemeler:
- 1 elma
- 1 limon
- 1 tarçın çubuğu
- 1 tatlı kaşığı tane karabiber
- 5-6 karanfil
- 3 lt su

Elma ve limon dörde bölünür. Diğer malzemelerle birlikte bir tencereye alınır. Su 1.5 lt yani yarıya inecek kadar kaynatılır. Günde 2-3 fincan içilebilir.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Elmalı Turta Template by Ipietoon Cute Blog Design