İrmik Tatlısı

Tatlı yapmanız gerekiyor ve çok fazla zamanınız yoksa irmik tatlısı çok iyi bir alternatif olacaktır. Bu tatlıda un ve yağ kullanılmıyor olması diyette olanların da tatlı ihtiyacını daha az kalori alarak gidermelerini sağlayacaktır.

Malzemeler:
- 1 lt süt
- 8 yemek kaşığı irmik
- 9 yemek kaşığı şeker
- 1 poşet vanilya

Hazırlanışı:
Süt tencereye alınır, irmik ve şeker eklenir. Kaynayıncaya kadar karıştırılır, en son vanilya eklenip karıştırıldıktan sonra ocaktan alınır. Suyla çalkalanmış ıslak kaselere veya borcama dökülebilir. ( ıslatılması; borcamda dilimlerin kolayca çıkarılmasını, kaselerde ise kolayca ters çevrilebilmesini sağlıyor.) Ben elma şeklindeki ve yuvarlak kaselere döktüm. Üzerinide çiçek desenli kağıtlar yardımıyla tarçınla süsledim.

14 yorum:

  1. çok talı görünüyor fikir güzel sunum yani.afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  2. nefis olmuş çok severim bende bu tatlıyı.ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. ELLERINE SAGLIK CANIM
    GORUNTUYE BITTIM BEN:))
    SEVGILER

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  4. Pembeli'nin Mutfağı12 Aralık 2007 14:41

    Merhaba ellerine sağlık, irmik tatlısı çok güzel görünüyor, ayrıca sunumun harika olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Pembeli'nin Mutfağı12 Aralık 2007 14:41

    Merhaba ellerine sağlık, irmik tatlısı çok güzel görünüyor, ayrıca sunumun harika olmuş.

    YanıtlaSil
  6. Pembeli'nin Mutfağı12 Aralık 2007 14:41

    Merhaba ellerine sağlık, irmik tatlısı çok güzel görünüyor, ayrıca sunumun harika olmuş.

    YanıtlaSil
  7. Çok şık bir sunum olmuş..Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. şükran ablacım görünüş olarak çok güzel görünüyor eminimki tadıda öyledir. o tabakları hep görürdüm bunlara ne konulabilir diye düşünürdüm çok güzel olmuş.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. Irmik tatlisinin porsiyounluk olmasi güzel fikir,sunumda cok güzel olmus elinize saglik

    YanıtlaSil
  10. YESIMLI TARIFLER12 Aralık 2007 19:37

    hop hepsi bu kadar kolay işte
    ellerine sağlık çok güzelll

    YanıtlaSil
  11. müthiş görünüyor.ellerinize saglık

    YanıtlaSil
  12. Mutfak Havlusu14 Aralık 2007 23:15

    bu sunum harika olmuş!
    ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  14. şükran ablacım cuma akşam nişanlıma ve anneanneme irmik tatlısı yaptım aynı papatyalı şekillerle tadıda,görüntüsüde bir okadar beğenildi.ellerine ve yüreğine sağlıkk ama bir an önce iyileş ve aramıza dön inşallah.

    YanıtlaSil

 

Elmalı Turta Template by Ipietoon Cute Blog Design