Boğaz Gezisi

Dün eşimin işyerinin düzenlediği tekne gezisindeydik. İstanbul'da yaşamanın tüm zorluklarına rağmen ne kadar büyük bir nimet olduğunu bir kere daha hisettettim. Ama bu nimeti farketmek için ara sıra tarihi yarımada ve boğazda bulunmak lazım.

Yaşadığımız semtlerde beton yoğunluğu hakim, yeşil ve ağaç ise sadece parklarda mevcut. Baharın geldiğini bile mevsimi gelen sebze ve meyvelerin çıktığını gördüğümde farkedebiliyorum. Tabiattaki değişiklikleri direk gözlemleme imkanımız olamıyor malesef.
Artık havalar da güzel ve İstanbul'da gezilecek, ziyaret edilecek pek çok mekan var. Kızımızda uyku saati gelmediği sürece bizimle gezmekten gayet memnun oluyor.

Birkaç boğaz fotoğrafı...
Dolmabahçe sarayı
Çırağan Sarayı

Ortaköy camii

Aslına uygun restore edilmiş güzel bir yalı.

2 yorum:

  1. Ellerinize saglik nefis görünüyor.....

    YanıtlaSil
  2. Şükrancığım siteni yakından takip ediyorum. Gezilerin olsun, farklı tarifler olsun, magazin kısmını kaçırmadan izliyorum. Ellerine sağlık diyorum

    YanıtlaSil

 

Elmalı Turta Template by Ipietoon Cute Blog Design