Arkadaşlarla İftar

Ramazan ayının ilk iftar davetini dün akşam gerçekleştirdik. Bizimle beraber 4 aile birlikte iftar yaptık. Ortamın tek çocuk bireyi şimdilik Zeynep Nuran'dı.

Zeynep Nuran dün sabahtan itibaren her zamankinden daha usluydu. Yani korktuğum başıma gelmedi. Huysuzluk yaparda yapmam gerekenleri yetiştiremezsem diye tedirgin oluyordum.

Üstelik önceki gece sahura da kalkamamıştık ama sahura kalktığım zamanlardan daha enerjiktim. Misafirlerin hürmetine zannedersem bunlar. Çünkü Ramazan ayında insanlara oruç açtırmak çok gerçekten çok faziletli. Peygamber Efendimiz (s.a.v.) "Kim Ramazan ayında bir insanın iftarını açtırsa, iftar ettirdiği kişinin sevabı eksilmeden, iftar verenede aynıyla sevap yazılır" buyuruyor.

Sofraları ayrı ayrı fotoğraflamadım. İftar esnasında fotoğraf çekmek her zamankinden daha zor oluyor.

Tarifi bulunmayan yemekleri birkaç gün içinde yayınlamayı planlıyorum.

Menümüz Şöyleydi;

- İftariyelikler
- Kremalı Mantar Çorbası
- Yeşil Salata
- Karnıyarık
- Pilav
















- Mücver





6 yorum:

  1. merhaba,bu şahane bir sofra.ayrıca iftarda misafir konusuna katılyorum.gerçektende misafir gelince başka bir bereket oluyor,ellerine sağlk.çocuklara ne dersi veridğimi sormussun,ilköğretim öğrencilerine artık hangi derste eksiği varsa yardımcı oluyorum.bir nevi yaz okulu.slmlar

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Sofranız ve yemekleriniz harika gözüküyorlar.
    Ellerinize sağlık. İftar vakti fotoğraf çekememe konusunda size katılıyorum. Bende iki iftar verdim ama ikisinide resimleyemedim. :( Artık üçüncüye inşallah.
    Hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
  3. Hayirli Ramazanlar,sofraniz bereketli,eviniz
    huzurlu olsun....

    YanıtlaSil
  4. Sofranız bereketli olsun canım...

    YanıtlaSil
  5. Sevgiler iftar sofrasi nefis görünüyor .

    YanıtlaSil
  6. Mutfak Havlusu8 Eylül 2009 23:05

    Harika bir iftar!
    Fazlalığa kaçılmadan özenli ve güzel bir sofra ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

 

Elmalı Turta Template by Ipietoon Cute Blog Design