Annemlerle İftar


Geçtiğimiz Pazar akşamı annemler ve erkek kardeşim ailesiyle birlikte iftarda bizdeydiler.. Geçen yazımda Yeğenim Yusuf Said'in masa fotoğrafı çekerken masadan ayrılamamasından bahsetmiş ve yeğenimin fotoğraflarınıda yayınlamıştım.


İftar hazırlıkları normal yemek davetlerinden daha teferruatlı bir hazırlık gerektirdiği için eskiden biraz tedirgin olurdum yetiştiremezsem diye.
Şimdilerde ise ya ben daha pratik bir insan oldum, yada günler çok uzun olduğu için hazırlıklarım saat 18:00 gibi bitmiş oluyor ben sadece o saatten sonra masayı hazırlıyorum.
Birde iftar menüsünü eskisi kadar abartmıyorum. Abartmadığım halde bile yaptıklarımdan kalıyor çünkü.
Annemler İçin Hazırladıklarım;

- Yayla Çorbası
- Fırında Köfteli Patates
- Pirinç Pilavı
- Zeytinyağlı Bamya

- Cacık

3 yorum:

  1. Canım allah kabul etsin herşey harika olmuş bitanem...
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. PAPATYA PRENSES13 Eylül 2009 04:40

    ohh mis gibi herşey:)

    ellerine sağlık Şükrancım, Allah kabul etsin..

    YanıtlaSil
  3. Mutfak Havlusu13 Eylül 2009 17:14

    köftenin olduğu bir sofra her zaman en en güzeldir benim için:)
    ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil

 

Elmalı Turta Template by Ipietoon Cute Blog Design