Peynirli Közlenmiş Kırmızı Biber Sarması


Sunumu çok şık bir davet sofrası salatası.. Blogları dolaşırken maydanoz veya dereotu dalları yada yeşil soğanla bağlayanları görmüştüm. Bende hayal gücümü kullanıp ince doğranmış maydanoz ve dereotunu beyaz peynirle karıştırdım. Zaten salata ve pasta süslemesi kişinin hayal güzcüne kalmış bir durum. Közlenmiş ve temizlenmiş biberleri uzunlamasına ikiye ayırıp içlerine birer tatlı kaşığı peynirli karışımdan koyup sardım. Ruloların ortasına bir kürdan batırıp kürdanın iki ucuna kaşar küpleri batırdım.
Sofradaki herkesin ilgi odağı bu kürdanlı biberler oldu.. Sizde sofranızı bu biberlerle daha süslü bir hale getirebilirsiniz. Bir biberden 2 adet peynirli sarma çıkıyor kişi sayısına göre ayarlama yapabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Şükrancım ellerine sağlık salatan çok şık olmuş.Bereketli iftarlar dilerim öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. PAPATYA PRENSES9 Eylül 2009 14:24

    Ayy kırmızı kırmızı gel beni ye diyor:) Çok canım çekti yahu:)

    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil

 

Elmalı Turta Template by Ipietoon Cute Blog Design