Blogcu Kardeşimden Gelen Hediyem!

Sevgili Papatya Prenses kısa bir zaman önce bir yazısında dostluk hakkındaki düşüncelerimizi sormuş ve gelen yorumların arasında beğendiği yoruma sürpriz bir hediye göndereceğini söylemişti.
Bende dikkatimi çeken bir konu olduğu için altına dostlukla alakalı düşüncelerimi yazmıştım. Yorumum beğenilen yorumladan biri olmuş ve sevgili papatya prenses bana yukarıda resmini görmüş olduğunuz kitabı ve kendisinin yapmış olduğunu düşündüğüm tuğralı bilekliği göndermiş. Kendisine bu inceliğinden dolayı tekrar teşekkür ediyorum. Bende bu vesileyle ilk defa blogcu bir arkadaşımdan hediye almış, sanal ortamda gerçek bir şeyler yaşamış oldum.

2 yorum:

  1. PAPATYA PRENSES8 Eylül 2009 15:54

    aaaa yanlış paket gelmiş:(
    of ya,moralim bozuldu şimdi.

    ben bu kargoyu şikayet etmezsem.

    not. pakette benim adım yazmıyor ki:)

    YanıtlaSil
  2. Canımmm merhaba sayfana canım kardeşim Papatya
    prensesin sayfası ile ulaştım.Çok güzel bir blo
    ğun var hemen izlemeye aldım.Bereketli iftarlar
    dilerim öpüyorum...

    YanıtlaSil

 

Elmalı Turta Template by Ipietoon Cute Blog Design